Serwis układu wspomagania

Serwis układu wspomagania

 


Korzyści

Po serwisie można zauważyć:

  • wyeliminowanie pisków i szarpania przy skrętach kierownicy

  • zapobieganie wyciekom z przekładni

  • zmniejszone zużycie elementów przekładni

 

Problem:

Pompa wspomagania układu tłoczy płyn pod wysokim ciśnieniem rzędu 50-150 barów oraz w wysokiej temperaturze. Prowadzi to do rozpadu płynu i powstawania zanieczyszczeń, które w ostateczności uszkadzają poszczególne elementy układu. Objawia się to w postaci pisków, drgań w układzie wspomagania oraz wycieków płynu.

Rozwiązanie:

Serwis układu wspomagania BG spowoduje rozpuszczenie zanieczyszczeń i oczyszczenie wszystkich elementów układu wspomagania, a następnie przy pomocy odpowiedniego przyrządu wymianę przepracowanego płynu na nowy. Korzyścią będzie cichsza i długotrwała praca całego układu wspomagania.

 

Zobacz uszkodzenia spowodowane przepracowanym płynem:


Rowki w miękkim metalu powstałe przez stwardniałe zużyte uszczelki. Powstałe w ten sposób opiłki metalu powodują przedwczesne zużycie poszczególnych elementów układu.

 

      

Popękane uszczelki w podzespołach układu wspomagania.

 

Serwis układu wspomagania
      BG Poland artso web design