Serwis automatycznej transmisji

 


Korzyści

Po serwisie można zauważyć:

  • zwiększoną odporność na powstawanie osadów

  • płynną zmianę biegów

  • wydłużoną żywotność oleju oraz elementów przekładni

 

Problem:

Po 45 000 km olej w automatycznej transmisji zaczyna się bardzo mocno zużywać czego dowodem jest jego ciemny kolor – wpływ oksydacji oraz wysokiej temperatury. Zaczynają powstawać zanieczyszczenia na poszczególnych elementach przekładni, w tym na zaworach które powodują szarpnięcia skrzyni oraz „przeciągania” podczas zmiany biegów. Następuje zużycie poszczególnych elementów przekładni, a w ostateczności bardzo kosztowne naprawy.

Rozwiązanie

Przy standardowych wymianach oleju w automatycznej transmisji tylko część oleju zostaje wymieniona. Serwis BG pozwala w 100% wymienić, oczyścić i zakonserwować olej w automatycznej transmisji przy pomocy specjalnego urządzenia.

Jedno z najciężej pracujących podzespołów w pojeździe będzie przez wiele kilometrów pracować cicho, płynnie i bezawaryjnie.

 

Rezultat serwisu automatycznej transmisji BG

                                    

Zawór hydrauliczny przed serwisem.           Zawór hydrauliczny po serwisie BG.

 

 

Serwis automatycznej transmisji
      BG Poland artso web design